Spoznavanje sadja in zelenjave pri uri spoznavanja okolja (1. A, 9. 11. 2018)

V 1. a razredu smo pri pouku spoznavanja okolja spoznali sadje in zelenjavo. V uvodu smo se igrali igro tišine, kjer smo polagali sadje in zelenjavo na ustrezen pladenj. Sledilo je preizkušanje koščkov sadja in zelenjave. Nato smo se razdelili v skupine: 1. skupina je morala ločiti zelenjavo glede na prostor, kjer raste (polje, vrt), 2. skupina je ločila sadje glede na to, kje raste (vinograd, sadovnjak, grmiček, palma), 3. skupina je ločila sadje glede na to ali najdemo v njem koščico ali pečke, 4. skupina pa je povedala, kaj lahko predelamo vse iz paradižnika, korenja, jagode in jabolka. Njihove predloge si je zapisovala študentka Maja. V naslednji uri smo skupine zamenjali in si pripravili dva napitka: sadni in zelenjavni napitek. Najverjetneje boste uganili, kateri nam je bil ljubši. Uro smo zaključili z izpolnjevanjem tabele, v katero smo zabeležili svoj najljubši sadež. Za domačo nalogo pa smo pobarvali učni list z zelenjavo in s sadjem in ga prilepili na ustrezno mesto v zvezku. Uri sta bili zelo zanimivi in poučni.

[Not a valid template]

Zapisala Milena Zaner

Dostopnost