Aktualni projekti
Naziv projekta Cilji projekta Vodja projekta Povezava do dodatnih vsebin na spletni strani
PROJEKT KODIRAM Projekt, katerega cilja se navezujeta na povečanje znanja RIN in digitalnih kompetenc pri mladih ter okrepitev dejavnosti RIN v naših skupnostih. Projekt zajema 4 računalniške sklope. Dva sklopa se navezujeta na računalniški tekmovanji Bober in Pišek, tretji sklop se dotika varnosti na spletu ter zadnji sklop fizično računalništvo. Zavod 404,
Katja Krecenbaher
Mernikhttps://osfpmaribor.si/projekt-kodiram/
DEKD 2022 in TKD 2022 Projekt je namenjen spodbujanju zavedanja pomena o kulturni dediščini in izvajanju vsebin s tega področja med otroki in mladimi. Zavod za varstvo kulturne dediščine (skupna akcija evropskih držav pod okriljem Sveta Evrope in Evropske komisije),
Radeja Lokar Rutar
HOLIDAY CARD EXCHANGE Sodelovanje s partnerskimi šolami po svetu. Sodelovanje poteka preko izmenjave prazničnih voščilnic in drugih izdelkov (informacije o šoli, državi in kulturnih značilnostih), ki jih vsaka sodelujoča šola pripravi v predprazničnem času. Učenci imajo priložnost za sporazumevanje v angleškem jeziku, spoznavanje drugih kultur in običajev, razvijanje znanja na področju IKT ter vseživljenjskega učenja. IEARN Slovenija,
Ksenija Oder Vajsmanhttps://osfpmaribor.si/projekt-holiday-card-exchange/
MEDNARODNI DAN STRPNOSTI – DAN ZA STRPNOST IN PRIJATELJSTVO Otrokom in mladim dati priložnost, da skozi lastno izražanje še bolj ozavestijo pomen strpnosti in spoznajo problematiko nestrpnosti. Otroke in mlade spodbuditi, da se še bolj zavedajo pomena strpnosti in da razmišljajo, kaj prinaša nestrpnost in kakšne so posledice nestrpnosti. Izobraževalni center Eksena,
Ksenija Oder Vajsman
TEDNI VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA Opozarjanje na vseprisotnost in pomembnost učenja v vseh življenjskih obdobjih in za vse vloge, ki jih posameznik v svojem življenju prevzema kot posameznik, udeleženec na trgu dela ter član različnih skupnosti. Andragoški center Slovenije,
Sanja Antolićhttps://osfpmaribor.si/projekt-tedni-vsezivljenjskega-ucenja-tvu/
NAŠA MALA KNJIŽNICA S sodelovanjem v projektu si prizadevamo za dvig bralne kulture. V šolski knjižnici spoznavamo kvalitetno literaturo nagrajenih domačih in tujih avtorjev. Razvijanje in spodbujanje bralnih zmožnosti ob spoznavanju visokokakovostnih knjig, ki so vključene v projekt. KUD SODOBNOST INTERNATIONAL,
Irena Gradišnik
UNESCO ASPnet Unesco vrednote prepletamo na vseh nivojih in oblikah izobraževanja. Sledimo smernicam ASPnet. Poslanstvo in cilji šole so delovanje v duhu kulture miru, strpnosti in sodelovanja, sprejemanja drugačnosti, v poglobljeni skrbi za osebnostni razvoj vsakega posameznika ter za ohranitev naravne in kulturne dediščine. Udejstvovanje v različnih UNESCO nacionalnih projektih v mreži sodelujočih šol v Sloveniji. Slovenska nacionalna komisija za UNESCO, Zavod za varstvo kulturne dediščine, Zavod za raziskovanje in promocijo naravne in kulturne dediščine, Gremo na Pohorje, Umetnostna galerija Maribor, Mariborska knjižnica, Društvo Univerza za tretje življenjsko obdobje Maribor, Založba Pivec, Bajalka,
Irena Gradišnik https://osfpmaribor.si/unesco-aspnet/
MLADI ZA NAPREDEK MARIBORA 2025 Projekt je namenjen učencem 7.- 9. razreda, ki s pomočjo mentorjev pripravijo raziskovalne naloge na različnih raziskovalnih področjih. ZPM Maribor,
Damijana Počkaj
Horvat
SIMBIOZA MED GENERACIJAMI Cilj projekta je vzpostaviti aktivno mrežo proaktivnih organizacij po Sloveniji in tujini, ki spodbujajo medgeneracijsko sodelovanje in povezovanje, vseživljenjsko učenje in prostovoljstvo v lokalnem okolju. Simbioza,
Marija Mitrović
PREŠERNOVCI Sodelovanje šol na umetniškem, kulturnem in športnem področju. Šole, ki nosijo ime po Francetu Prešernu,
Ramona Lesar Puklavec
MARIBORSKE PRAVLJIČNE POTI Raziskovali in vrednotili bomo našo lokalno nesnovno dediščino. Spoznali zvrsti in podzvrsti žive kulturne dediščine. Medgeneracijsko se bomo povezali z javnimi ustanovami. Ustvarjalno želimo pristopiti in poiskati vse dosegljive informacije o spomeniku, ki ga želimo posvojiti. Mariborska knjižnica, Zavod za varstvo kulturne dediščine, Slovenska nacionalna
komisija za UNESCO, Bajalka,
Irena Gradišnik
MENJAJ BRANJE IN SANJE Osnovni cilj je vzbuditi večje zanimanje za branje in knjigo med mladimi. Spoznavamo z literaturo povezane ustvarjalce. Krepimo medgeneracijsko sodelovanje in povezovanje z izmenjavo podarjenih knjig. Gimnazija Ledina,
Irena Gradišnik
RASTEM S KNJIGO V nacionalnem projektu spodbujamo bralno kulturo in skušamo vse sedmošolce motivirati za branje mladinskega leposlovja slovenskih avtorjev. Učence spodbujamo k obiskovanju splošnih knjižnic. Vsak sedmošolec dobi darilno izdajo izbrane knjige. Ministrstvo za kulturo, Zavod RS za šolstvo, MKL Ljubljana, Društvo slovenskih pisateljev, Združenje splošnih knjižnic,
Irena Gradišnik
KROKUS Mednarodni projekt Krokus je namenjen mladim od desetega leta dalje, da bi se spominjali vseh otrok, ki so umrli v holokavstu. V okviru projekta se mladi seznanjajo s holokavstom in se ozaveščajo o nevarnostih rasizma in diskriminacije. Sodelovanje otrok pri spoznavanju holokavsta, sajenju čebulic in opazovanju rasti cvetov spodbuja k učenju strpnosti in spoštovanja. Center judovske kulturne dediščine Sinagoga Maribor,
Mirjana Colnaričhttps://osfpmaribor.si/projekt-krokus/
EKOŠOLA Vsebine in projekti v programu Ekošola so namenjeni vključevanju, popestritvi in nadgradnji rednih učnih vsebin, krožkov in interesnih dejavnosti, pa tudi zunajšolskih aktivnosti. Z njim dajemo okvir za trajnostno delovanje naše šole. Spodbujamo raziskovanje, opazovanje, predstavljanje, povezovanje in uvajanje pozitivnih sprememb. Emanuela Mohorko,
Urban Nedeljko,
Janja Senekovič,
Alenka Fajfar
AKTIVNOSTI ZA USTVARJANJE SODELOVALNEGA, VARNEGA IN SPODBUDNEGA ŠOLSKEGA OKOLJA V projektu bomo sledili dejavnostim in aktivnostim na temo uspešnega preprečevanja konfliktnih vedenj v razredu, izvajali bomo dejavnosti za dobro počutje in spodbudno klimo v razredu, krepili pozitivno samopodobo otrok, vzpodbujali čustveno in socialno zrelost, vključevali sodelovalne igre v učno okolje, spodbujali prosocialno vedenje in solidarnost otrok ter izvajali dejavnosti na temo preprečevanja medvrstniškega in spletnega nasilja. Vesna Dužič,
Karin Kaloh,
Emanuela Mohorko,
Alenka Fajfar,
Mojca Povoden,
Miranda Irgolič,
Sanja Antolić
VARNO S SONCEM Cilj programa Varno s soncem je učence seznaniti z osnovnimi samozaščitnimi ukrepi za zaščito pred škodljivim delovanjem UV sevanja, njihovi starostni stopnji primerno. Prispevati želimo k znižanju pojavljanja kožnega raka v Sloveniji. Melita Rolih Polajžer
KEEPING LIFE ALIVE/MIND THE NATURE Projekt je namenjen skrbi za dobro počutje učencev in učiteljev s pomočjo izobraževanja v naravi. Učenci bodo izvajali aktivnosti v naravi (umetnost v naravi, snemanje zvokov narave, opazovanje rastlin in živali v šolskem okolišu). Rezultati dela učencev bodo predstavljeni v e–knjigi, ustvarili bodo seznam predvajanj zvokov narave.
V projektu sodelujejo učenci iz Poljske, Romunije, Hrvaške, Bolgarije in Slovenije.E Twinning/European
School Education
Platform,
Katja Ajd
ŠOLA SOBIVANJA Program Šola sobivanja združuje projekte z različnih področjih (okoljsko, socialno, gospodarsko in kulturno) in celostno obravnava tematiko trajnostnega razvoja. Sobivanje - društvo za trajnostni razvoj,
Monika Boltar
NEON Izvajanje preventivnih delavnic za preprečevanje vrstniškega nasilja.
v 2. razredih (B. Trinko, S. Debeljak, N. Drakšič, S. Vivod),
v 3. razredih (T. Bujišić, J. Senekovič),
v 5. razredih (Tj. Vodušek, S. Ivanuša) in
v 7. razredih (M. Borko, N. Želježič). Sandra Ivanuša
ŠOLSKA SHEMA SADJA, ZELENJAVE IN MLEKA ŠS je ukrep skupne kmetijske politike EU v sektorju sadja in zelenjave ter mleka in mlečnih izdelkov. Namen tega ukrepa je povečati nizko porabo sadja in zelenjave pri otrocih, zmanjšati število otrok s prekomerno telesno težo in debelostjo, zmanjšati tveganje za nastanek bolezni sodobnega časa (sladkorna bolezen, srčno žilne bolezni, rak …) in hkrati zagotoviti čim bolj zdrave in uravnotežene obroke. Tamara Žunko http://osfpmaribor.si/solska_shema/