O projektu
Skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 4.000.000,00 EUR.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Več o projektu najdete tukaj.
Prispevki o dogajanju na šoli v okviru tega projekta:
- Projekt NA-MA POTI: Spremljava pouka pri SPO v 3. razredu (6. 3. 2020)
- Projekt NA-MA POTI: Spremljava pouka pri FI v 9. razredu (21. 2. 2020)
- Projekt NA-MA POTI: Spremljava pouka pri GEO v 6. razredu (31. 1. 2020)
- Projekt NA-MA POTI: Spremljava pouka pri MAT v 4. razredu (10. 1. 2020)
- Projekt NA-MA POTI: Spremljava pouka pri TIT v 6. razredu (26. 4. 2019)
- Projekt NA-MA POTI: Spremljava pouka pri TJA v 1. razredu (april 2019)
- Projekt NA-MA POTI: Montessori dan (23. 2. 2018)
- Utrjevanje glasov s pomočjo digitalne tehnologije (28. 3. 2018)
- Spremljava pouka pri tujem jeziku angleščina (11. 5. 2018)
- Projekt NA-MA POTI: Spremljava pouka pri NAR v 5. razredu (12. 1. 2018)
Gradniki naravoslovne in matematične pismenosti:
- 1. gradnik NP in MP (marec 2019, )
- 2. gradnik NP in MP (marec 2020, )
- 3. gradnik NP (junij 2020, )
- FP gradniki (oktober 2021, )
O projektu na OŠ Franceta Prešerna Maribor
Naša šola je bila izbrana na razpisu ZRSŠ kot Razvojni VIZ v projektu NA-MA POTI (Naravoslovno Matematična Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija in Interaktivnost).
Projekt bo trajal 5 let (od 2017 do 2022) v okviru teme »Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc«.
Cilj projekta je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki bodo tudi z vključevanjem novih tehnologij pripomogle k celostnemu in kontinuiranemu vertikalnemu razvoju naravoslovne, matematične in drugih pismenosti (finančne, digitalne, medijske …) učencev od vrtcev do srednjih šol.
V projektu analiziramo stanje naravoslovne in matematične pismenosti na VIZih. Na osnovi opredeljenih elementov naravoslovne in matematične pismenosti z opisniki razvijamo in preizkušamo didaktične pristope in strategije za vertikalno in horizontalno udejanjanje teh elementov na vseh ravneh znanja v posameznih starostnih obdobjih. Kritično mišljenje v naravoslovni in matematični pismenosti krepimo s poudarkom na argumentiranju, metakognitivnem razmišljanju in medijski kritičnosti.
Izboljšujemo strategije interdisciplinarnega reševanja kompleksnih avtentičnih problemov in učenja z raziskovanjem. Premišljeno vključujemo in uporabljamo IKT za vzpostavitev prožnih in inovativnih učnih okolij, igrifikacijo, programiranje, razvijanje logičnega in algoritmičnega mišljenja. Poudarjamo aktivno vlogo vsakega učenca in sodelovanje po načelih formativnega spremljanja ter personalizacijo ter izboljšujemo odnos učencev do naravoslovja in matematike. Pri projektnih aktivnostih izhajamo tudi iz rezultatov in gradiv preteklih projektov s področja naravoslovja in matematike. Vse aktivnosti projekta bodo izhodišče za pripravo priporočil za razvoj naravoslovne in matematične pismenosti v VIZ po vertikali.